OBCHODNÉ PODMIENKY TA ELEKTRO.

 

Vážení zákazníci, pred odoslaním Vašej objednávky Vás prosíme, aby ste si pozorne prečítali nasledujúce informácie:

1.     Spôsob prijímania objednávok : vaše objednávky prijmeme e-mailom, telefonicky, písomne aj osobne pri návšteve u nás na predajni, alebo cez e-shop.

    2.     Vaša objednávka musí obsahovať : úplnú a presnú fakturačnú adresu, telefonické a e-mailové spojenie kvôli možným konzultáciám a upresneniam druhu tovaru. Ak je adresa pre doručenie rozdielna od fakturačnej – prosíme uviesť aj túto. V objednávke je nutné uviesť presný názov tovaru, v prípade nutnosti aj s dodatočnou technickou špecifikáciou , počet kusov , v prípade rezistorov 0,6W, alebo SMD hodnoty a počty kusov. Ďalej vás žiadame do objednávky uviesť spôsob zaslania objednaného tovaru, pričom na výber je zaslanie Slovenskou poštou, alebo UPS formou dobierky. V prípade organizácií a firiem vás žiadame uviesť IČO, DIČ, IČ DPH /len plátcovia DPH/, kontaktnú oprávnenú osobu pre riešenie prípadných úprav, alebo zmien objednávky a pečiatku spolu s podpisom oprávnenej osob.

    3.     Objednanie a vyskladnenie tovaru: po prijatí vašej objednávky cez e-shop, resp. e-mail, alebo telefonicky, obdržíte od nás spätnú informáciu o tovare, ktorý sme vám schopní odoslať ihneď a o tovare, ktorý je len na objednávku. Tovar, ktorý je na špeciálnu objednávku  a bol už pre Vás objednaný, nie je možné stornovať, ani vrátiť. Taktiež nie je možné vrátenie ani reklamácia použitých už raz zapájkovaných súčiastok. Pri objednávke väčšieho množstva tovaru žiadame úhradu vopred platbou na predfaktúru.  Ak nie je vo našich možnostiach objednávku z časových, technických, alebo iných dodacích podmienok vybaviť,  vyhradzujeme si právo odmietnutia takejto objednávky,  pričom zákazník bude informovaný o nemožnosti vybavenia objednávky. Objednávku, ktorá bola ku nám zaslaná e-mailom, alebo cez e-shop, je možné stornovať do 1 hodiny, pretože po tomto čase je tovar zvyčajne už objednaný, resp. balený a expedovaný.

    4.     Ceny tovaru: sú na našich stránkach uvedené vrátane DPH, pričom ich úprava sa deje denne v súvislosti s príjmom nového tovaru na základe aktuálnych dodávateľských cien, prípadne prebiehajúcich aktuálnych akcií a výpredajov na niektoré druhy tovaru. Najlepšie je sa na aktuálne ceny informovať telefonicky. Vyhradzujeme si právo zmeny cien v rozmedzí +-10% bez predchádzajúceho upozornenia. Tieto zmeny sú zvyčajne spôsobené zmenami kurzov mien euro a dolár. Ceny sa môžu priebežne meniť smerom dole aj hore podľa aktuálneho nákupu. Akciové ceny platia len na dobu uvedenú na našej stránke. V zásielke je k tovaru pribalená faktúra a dodací list, prípadne záručný list, ak to druh tovaru vyžaduje. Sme platcami DPH.

    5.     Právo medzipredaja: vyhradzujeme si právo medzipredaja položiek tovaru, ktoré by na kompletizáciu objednávky museli čakať neúmerne dlho. V takomto prípade objednávame predanú položku opakovane

    6.     Tovar na objednávku: jedná sa o neskladový tovar, u ktorého je cena vždy u dodávateľa vyžiadaná aktuálne, prípadne sa prudko mení smerom nahor napríklad vplyvom vyradzovania z výroby, alebo výpadkom v dodávkach. Takáto položka vyžaduje vždy dodatočnú telefonickú alebo e-mailovu konzultáciu. Zaslanie takejto súčiastky je možné až po akceptovaní aktuálnej ceny  a spätnom potvrdení e-mailom od zákazníka. V opačnom prípade bude takáto súčiastka vyradená z objednávky.

    7.     Zľavy na tovar : zľavu na tovar poskytujeme len v prípade vyhlásenej akcie, pričom výška zľavy je vždy deklarovaná na našej stránke. Zľava vo výške 5 až 10% je možná taktiež v prípade väčšieho jednorázového odberu nad 100EUR bez DPH. Zľavu je taktiež možné dohodnúť telefonicky, alebo e-mailom pri odbere väčšieho množstva z jedného typu súčiastky. U pravidelných zákazníkov registrovaných v našom e-shope môže byť zľava vo výške  5 až 10% pridelená automaticky pri dosiahnutí obratu 333,-€ mesačne bez DPH.

    8.     Poštovné , balné a prepravné náklady: tovar zasielame Slovenskou poštou, alebo po dohode spoločnosťou UPS. Pri odosielaní započítavame do faktúry náklady na poštovné a balné + DPH. Spoločnosťou UPS sú balíky doručované už nasledujúci pracovný deň po odoslaní zásielky.  Doba doručenia zásielky sa počíta od termínu podania na pošte, alebo odovzdania kuriérovi. Poštovné hradí príjemca. V prípade prepravy poštou sa ceny prepravných nákladov odvíjajú od poštových poplatkov a hmotnosti zásielky. Poštovné a balné poplatky pri zasielaní na dobierku sú nasledovné:  – dobierka balíka do 1kg do 30€ je 3,00€ s DPH, dobierka balíka do  1kg do 150€ je 3,45€ s DPH, dobierka balíka 1.trieda do 5kg a do 30€ je 4,40€ s DPH, doručenie do 2 pracovných dní po podaní, dobierka balíka 1.trieda do 5kg do 150€, doručenie do 2 pracovných dní po podaní 4,90€. V prípade balíkov zasielaných 2.triedou je cena za balík do 1kg a 30€ je 2,75€ s DPH a cena za balík do 5kg a 30€  je 3,65€. Doručenie trvá do 3 pracovných dní od podania. Pri objednávkach do 5€ si účtujeme manipulačný poplatok a balné vo výške 1,6€ s DPH od 5€ do 60€ účtujeme poplatok 1€ s DPH. Pri objednávkach nad 100€ bez DPH poštovné  a manipulačný poplatok neúčtujeme. Pri preprave kuriérom sú prepravné náklady na dobierku do 2kg – 9,50€ s DPH, do 5kg – 10,30€ s DPH.

    9.     Odoslanie tovaru: termín odoslania tovaru je vždy konzultovaný telefonicky, resp. e-mailom, u položiek, ktoré je potrebné doobjednať konzultujeme možnosť zaslania aj nekompletnej objednávky zvyčajne v rozmedzí do troch dní od obdŕžania  objednávky.

    10.  Pôvod súčiastok: súčiastky pochádzajú vždy od našich zmluvných dodávateľov, uvedených v záhlaví na stránke,  ich parametre sú uvedené v katalógových listoch, pričom je bežné, že rovnaký typ súčiastky môže pochádzať od viacerých výrobcov. Označenie sa môže líšiť podľa jednotlivých výrobcov.

    11.  Ostatné: Tovar zostáva majetkom firmy až do jeho úplného zaplatenia. Nenesieme žiadnu zodpovednosť za neskoré dodanie, alebo nedodanie tovaru, zavinené prepravnou službou, vinou výrobcu, dodávateľa, alebo iných nepredvídateľných prekážok. Objednaním tovaru formou záväznej objednávky, alebo prevzatím zásielky kupujúci berie na vedomie a súhlasí s našimi obchodnými podmienkami v plnom rozsahu.

 

REKLAMAČNÉ PODMIENKY

    1.     Záručné podmienky a reklamácia tovaru: Za kvalitu tovaru ručíme v rozsahu platných slovenských zákonov Občianskeho a Obchodného zákonníka.
    2.     Podľa Občianskeho zákonníka poskytujeme záruku na tovar:

–         24 mesiacov od dátumu predaja na všetky finálne výrobky

Túto záruku nie je možné si zamieňať so životnosťou, alebo opotrebením a upotrebením tovaru. Platí to najmä pre tovar spotrebného charakteru, ktorého životnosť je kratšia ako záručná doba a tovar, ktorý podlieha bežnému opotrebeniu rýchlejšie ako sú napríklad batérie, žiarovky, remienky, náplne . Počas záručnej doby budú odstránené výrobné vady, ktoré sa prejavia do 6 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, ak to neodporuje povahe výrobku, alebo sa nedokáže opak. Po 6 mesiacoch je zákazník povinný dokázať, že s výrobkom bolo zaobchádzané správne a chyba nevznikla jeho, alebo iným zavinením, alebo nie je spôsobená bežným opotrebením. Na elektronické súčiastky a diely, keďže si vyžadujú odbornú montáž, poskytujeme záruku v zmysle Obchodného zákonníka . Podľa Občianskeho zákonníka má zákazník pri nákupe cez internet právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu. Platí to pri nákupe finálnych výrobkov pre vlastnú potrebu, čo sa netýka náhradných dielov. Tovar musí byť vrátený neporušený a nepoužívaný, v originálnom balení s kompletným príslušenstvom, záručným listom tak, aby mohol byť následné ponúkaný ďalším zákazníkom. Náklady na takéto vrátenie tovaru znáša zákazník. Predávajúci po prekontrolovaní tovaru vráti peniaze za tovar v termíne do 15 dní na účet, ktorý zákazník uvedie v sprievodnom liste.  Vrátiť nie je možné tovar,  ktorý bol používaný, rozbalené CD, alebo DVD nosiče, tovar, ktorý bol dodaný na objednávku, alebo tovar, ktorý vzhľadom k jeho vlastnostiam nie je možné vrátiť /napr. lepidlo po otvorení, spájkovacia pasta po otvorení a pod./.

    3.     Podľa Obchodného zákonníka: pri predaji firmám, obchodníkom, živnostníkom ako aj iným osobám, ktorým tovar neslúži pre osobnú spotrebu postupujeme v zmysle jeho ustanovení. Ak nie je uvedené inak, poskytujeme na tovar záruku 6 mesiacov, alebo viac, ak je to uvedené v záručnom liste výrobku, na finálne výrobky 24 mesiacov.

 

    4.     Všeobecné reklamačné ustanovenia:
  1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že predaný tovar je pri prevzatí bez chýb, má akosť a úžitkové vlastnosti pre vec takého druhu obvyklé a zodpovedá účelu, ktorá predávajúci uvádza, alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.
  2. Na tovar spotrebného charakteru sa záruka 24 mesiacov nevzťahuje
  3. Opotrebovanie veci obvyklým používaním, alebo kratšia životnosť, charakteristické pre daný materiál, alebo tovar sa nepovažuje za chybu tovaru.
  4. Reklamovať je možné iba tovar, ktorý bol u nás riadne zakúpený a zaplatený.
  5. Dokladom pre uplatnenie reklamácie a záruky je nami vystavená faktúra, bloček, prípadne záručný list, ak ho výrobok obsahuje.
  6. Reklamáciu nie je možné uznať u polovodičových súčiastok, u ktorých je vysoké riziko zničenia nesprávnym zapojením,  prepólovaním, elektrostatickým nábojom, skratom, alebo prehriatím.
  7. Záruku nie je možné poskytnúť ani na súčiastky, ktoré už boli spájkované zákazníkom.
  8. Záruka bude uznaná na polovodiče v prípade vadnej série
  9. Reklamácia nebude uznaná, ak je zrejmé, že poškodenie, alebo zničenie súčiastky a výrobku bolo spôsobené nesprávnym použitím na iné účely, nedodržaním technických podmienok, iným vonkajším zavinením, neoprávneným a neodborným zásahom, montážou osoby neoprávnenej pre vykonávanie odborného elektronického servisu, porušením ochranných plomb, nevyplnením, alebo pozmenením záručného listu, poškodením vodou, ohňom, statickou elektrinou, inými živlami, vyššou mocou, mechanickým poškodením, alebo používaním v extrémnych podmienkach.
  10. Reklamácia nebude uznaná ak je zrejmé, že výrobok , určený pre použitie na hobby účely bol použitý a používaný pre profesionálne účely s trvalým zaťažením nezodpovedajúcim hobby povahe výrobku.
  11. Zodpovednosť za škody pri preprave  nesie prepravca, preto pri preberaní zásielky vždy skontrolujte jej neporušenosť v prítomnosti kuriéra. V prípade poškodenia zásielky je nutné spísanie záznamu a potvrdenie kuriérom. Neskoršie reklamácie z dôvodu poškodenia pri preprave nebudú uznané.
  12. Po prevzatí zásielky je potrebné prekontrolovať obsah a v prípade rozdielu do 24 hodín nahlásiť zistený rozdiel dodávateľovi. Súčiastky ešte pred montážou vizuálne a elektricky prekontrolujte. Po zapájkovaní a montáži už reklamácie nie je možné uznať. V prípade rozdielu počtu kusov je potrebné reklamáciu nahlásiť do 24 hodín od prevzatia zásielky. Po 24 hodinách už nie je možné preveriť skutočný stav odoslanej zásielky a reklamácia nebude uznaná.
  13. Pri neoprávnenej reklamácii je predávajúci oprávnený účtovať spotrebiteľovi prácu a čas nutný ku kontrole tovaru sadzbu 10,-€ bez DPH za každú aj začatú hodinu.

Pri prevzatí tovaru a jeho poškodení napr. neodbornou manipuláciou, preberá na seba kupujúci všetky náklady na vybavenie reklamácie.

  1. Všetky parametre a informácie uvedené v katalógoch a na stránke sú prevzaté od výrobcov a dodávateľov a sú výlučne iba informatívne, preto sa nedá odvolávajúc sa na tieto informácie uplatňovať akékoľvek nároky.
  2. Objednaním a prevzatím tovaru zákazník potvrdzuje, že si prečítal v plnom rozsahu naše obchodné dodacie a záručné podmienky a s nimi súhlasí.
  3. Riešenie sporných prípadov je individuálne, pričom za miesto riešenia sporov sa považuje TA Elektro , Orlia 11, 040 01 Košice.

     5.   Práva a povinnosti kupujúceho

1. Počas záručnej doby má kupujúci právo na uplatnenie reklamácie chýb, ktoré nevznikli jeho zavinením. O opodstatnenosti rozhodne predávajúci. Reklamovať je možné vady výrobného charakteru, ktoré sa vyskytnú v záručnej dobe. Počas tejto doby je nutné si reklamáciu uplatniť. Po tomto termíne právo na reklamáciu zaniká. Kupujúci má právo, aby jeho reklamácia bola vybavená čo najskôr, najneskôr do 30 dní od nami prevzatej reklamácie. Pri oprávnenej reklamácii bude tovar opäť zákazníkovi zaslaný na naše náklady.

2.  Reklamáciu je nutné uplatniť osobne priamo na vyššie uvedenej adrese, alebo písomne s vyplneným reklamačným listom, v ktorom musí byť uvedený presný popis chyby /nestačí napísať …nefunguje…/. Bez priloženého reklamačného listu s podrobným popisom chyby nie je možné reklamáciu prijať a tovar bude vrátený zákazníkovi.

3.   Ak sa chyba prejaví do 6 mesiacov od prevzatia tovaru, považuje sa za existujúcu v čase dodania ak to neodporuje povahe výrobku, alebo sa nedokáže opak. Po 6-tich mesiacoch je zákazník povinný dokázať, že chyba nevznikla jeho, alebo iným zavinením a s výrobkom bolo správne zaobchádzané. Záručná doba sa predlžuje o čas vybavenia reklamácie do doby, kedy si bo kupujúci povinný vec prevziať. Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne a včas odstránená. V prípade, že výrobok nebol použitý, je možné ho vymeniť za nový, alebo jeho časť. O spôsobe odstránenia vady rozhodne predávajúci. Pri neodstrániteľných vadách má kupujúci právo na výmenu za bezchybný kus, alebo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie peňazí. Cena tovaru bude znížená o pomernú časť odpovedajúcu času používania. Ak  sa na výrobku vyskytne rovnaká chyba 3x, má kupujúci rovnaké práva ako pri neodstrániteľnej vade. Kupujúci môže požadovať zľavu. Tá sa poskytuje, ak má výrobok vady,  ktoré nebránia jeho používaniu. Vady, o ktorých bolo kupujúci pri kúpe výrobku upovedomený, a na ktoré mu bola poskytnutá zľava, už nie je možné neskôr reklamovať.

AKO POSTUPOVAŤ PRI  REKLAMÁCII:

  1. Prosíme – kontaktujte nás vopred pred odoslaním reklamácie telefonicky, alebo e-mailom. K tovaru je potrebné priložiť kópiu dokladu o kúpe výrobku /faktúru, alebo bloček z registračnej pokladne/, záručný list ak bol súčasťou výrobku a úplne vyplnený reklamačný list, ktorý si viete stiahnuť z našej stránky. V ňom musí byť uvedený presný popis chýb a nedostatkov a podmienok za akých sa prejavujú. Reklamovaný tovar musí byť zaslaný čistý a mechanicky nepoškodený. Reklamovaný tovar zašlite na adresu prevádzky TA Elektro, Orlia 11, 040 01 Košice poštou, ale nie na dobierku. Tovar zaslaný formou dobierky nebude prevzatý. Pri poškodení tovaru prepravou z dôvodu nevhodného prepravného obalu, tento nebude prevzatý. Reklamácia bude uznaná až po odskúšaní technikom, prípadne zástupcom dovozcu, alebo výrobcom. Ak bude reklamácia uznaná , vyhradzujeme si právo na záručnú opravu, alebo výmenu tovaru, resp. jeho časti, pokiaľ to nie je možné, tak vrátenie zostatkovej ceny tovaru, alebo výmenu za iný tovar.
  2. Akékoľvek ďalšie nároky sú vylúčené.
  3. Pri vybavovaní reklamácie postupujeme bez zbytočného odkladu a zdržiavania a zákazník v prípade záujmu je počas reklamačného konania informovaný telefonicky, alebo e-mailom o stave riešenia reklamácie zodpovedným pracovníkom.

 
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:

    Zaručujeme Vám ochranu vašich osobných údajov pred zneužitím. Všetky osobné údaje kupujúceho budú slúžiť výhradne na spracovanie príslušnej objednávky, realizácie dodávok a platieb a k nevyhnutnej komunikácii a sú chránené v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. Údaje kupujúceho nebudú poskytnuté tretím osobám, s výnimkou spoločností, zabezpečujúcich dodávku a doručenie zásielok.


 

Vážení zákazníci.

 

Chceli by sme Vás informovať, že náš e-shop má len informatívny charakter a z tohto dôvodu by sme Vás chceli poprosiť, aby ste v ňom nevytvárali objednávky. Pracujeme na novom e-shope.

 

Ďakujeme za porozumenie.

 

S pozdravom tím TA Elektro.